Jag har fått fel produkt

Ändrad den Tue, 11 Oct 2022 vid 04:24 PM

Om du tror du fått fel produkt börjar du att kolla så produkten du mottagit stämmer överens med produkten som finns i din orderbekräftelse. Orderbekräftelsen har du fått skickad till den mailadress du angav när du la din beställning.

Stämmer produkten du fått och orderbekräftelsen inte överens och du mottagit fel produkt skickar du bild på produkten du mottagit, samt ditt ordernummer, till support@gaminghuset.se så hjälper vi dig vidare via mail.

Om du beställt fel produkt kan du göra ett byte. Här hittar du bytesinstruktioner: https://help.gaminghuset.se/byte-av-produkt

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov