När behandlas min retur?

Skapad av Amanda SkalHuset, Ändrad den Sat, 14 Jan 2023 vid 04:16 PM efter Amanda SkalHuset

Din retur behandlas normalt inom 10 arbetsdagar från att vi har mottagit den. Har du skickat din retur som vanligt brev har vi ingen möjlighet att kontrollera om vi mottagit den, detta kan endast kontrolleras om du skickad returen med spårbar frakt.

När din retur behandlats får du ett mail som bekräftar detta.

Har du betalt med Swish blir du återbetald via Swish, inom ett dygn från att din retur godkänts.
Har du betalt via Walley med konto eller kort går återbetalningen till det konto/kort du betalade med. Återbetalningen görs inom fem arbetsdagar från att vi godkänt din retur.

Har du valt faktura som betalsätt makuleras, justeras eller krediteras fakturan. Om du redan betalat fakturan kommer du bli återbetald för det du returnerade, till det konto du betalade ifrån. Har du endast returnerat en del av din order kommer beloppet på fakturan justeras. Om du inte ännu betalat fakturan kommer den att makuleras. Allt detta sker inom fem arbetsdagar från att vi godkänt din retur.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov