Hur gör jag en reklamation?

Ändrad den Sat, 14 Jan 2023 vid 04:16 PM

Om du vill göra en reklamation på en produkt kontaktar du oss via mail med följande information:

  • Ange "Reklamation" som ämne
  • Ditt ordernummer
  • Vilken produkt reklamationen gäller
  • Utförlig beskrivning av vad som är fel med produkten
  • Ett par bilder eller en video som visar problemet

För att göra en reklamation skickar du ett mail till support@skalhuset.se eller klickar på "Nytt supportärende" uppe till höger. Om din reklamation innehåller allt ovan, kommer reklamationen gå snabbare och smidigare. Saknas något av detta kommer vi efterfråga den informationen, vilket gör att reklamationen kommer ta längre tid att utreda.

De flesta reklamationer kan lösas via mail, vi ber dig därför EJ göra någon retur av reklamationer innan du varit i kontakt med oss. I undantagsfall behöver vi få tillbaka produkten, i sådana fall meddelas detta i samband med godkänd reklamation.

Alla produkter vi skickar är kontrollerade. Om du mot förmodan mottar en trasig produkt ber vi dig reklamera detta inom tre dagar, så byter vi ut produkten direkt. Produkten får inte uppvisa spår av någon form av användning. Skulle inte samma produkt finnas i lager erbjuder vi dig ett likvärdigt alternativ.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov