Om du vill göra en reklamation på en produkt kontaktar du oss via mail med följande information:
- Ange "Reklamation" som ämne
- Ditt ordernummer
- Vilken produkt reklamationen gäller
- Utförlig beskrivning av vad som är fel med produkten
- Ett par bilder eller en video som visar problemet
För att göra en reklamation skickar du ett mail till support@skalhuset.se eller klickar på "Nytt supportärende" uppe till höger. Om din reklamation innehåller allt ovan, kommer reklamationen gå snabbare och smidigare. Saknas något av detta kommer vi efterfråga den informationen, vilket gör att reklamationen kommer ta längre tid att utreda.
De flesta reklamationer kan lösas via mail, vi ber dig därför EJ göra någon retur av reklamationer innan du varit i kontakt med oss. I undantagsfall behöver vi få tillbaka produkten, i sådana fall meddelas detta i samband med godkänd reklamation.
Alla produkter vi skickar är kontrollerade. Om du mot förmodan mottar en trasig produkt ber vi dig reklamera detta inom tre dagar, så byter vi ut produkten direkt. Produkten får inte uppvisa spår av någon form av användning. Skulle inte samma produkt finnas i lager erbjuder vi dig ett likvärdigt alternativ.
Var artikeln till hjälp?
Toppen!
Tack för din feedback
Vi beklagar att det inte var till hjälp
Tack för din feedback
Feddback skickat
Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov