Rapportera retur till Walley

Ändrad den Tue, 21 Feb 2023 vid 07:05 AM

Om du vill göra en retur och valde betalsättet faktura när du la din order, och inte ännu betalt din faktura, kan du flytta fram fakturans förfallodatum. Det gör du genom Walleys app (App Store, Google Play) eller genom att logga in på Mina Sidor på https://www.walley.se/

Om du vill pausa din faktura, vänligen kontakta Walleys kundtjänst.

Walley kundtjänst:

Telefon: 010-161 01 00
Vardagar - 08.00-18.00
Lördagar - 10.00-16.00
Söndagar - 10.00-15.00

Mail: hello@walley.se

Fakturan justeras/makuleras sedan när vi godkänt returen. Om det finns ett kvarstående belopp på fakturan efter godkänd retur skickas en uppdaterad faktura till dig.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov