Om produkten du fått inte passar börjar du med att kolla att produkten du mottagit stämmer överens med produkten som finns i din orderbekräftelse. Orderbekräftelsen har du fått skickad till den mailadress du angav när du la din beställning.
Om produkten du mottagit stämmer överens med orderbekräftelsen kan du dubbelkolla modellnumret för din enhet, för att se om du beställt rätt produkt. Här finns guider för hur du hittar modellnumret:
iPad
iPhone
MacBook
Android-telefon
Samsung Galaxy Tab
Om modellnumret inte överensstämmer med produkten du beställt kan du göra ett byte av den felaktiga produkten. Här hittar du bytesinstruktioner: https://help.skalhuset.se/byte-av-produkt
Om allting stämmer och du mottagit fel produkt skickar du bild på produkten du mottagit, samt ditt ordernummer, till support@skalhuset.se så hjälper vi dig vidare via mail.
Var artikeln till hjälp?
Toppen!
Tack för din feedback
Vi beklagar att det inte var till hjälp
Tack för din feedback
Feddback skickat
Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov