Produkten jag beställt passar inte

Ändrad den Tue, 21 Feb 2023 vid 07:05 AM

Om produkten du mottagit inte passar kan du börja med att dubbelkolla orderbekräftelsen som du fått skickad till din mail. Kontrollera att produkten du beställt stämmer överens med din enhet.

Om du är osäker på vad för enhet du har kan du ta fram ditt modellnumret för den, så kan du se exakt vilken enhet du har. Vi har gjort några guider för detta

iPad
iPhone
MacBook
Android-telefoner
Samsung Galaxy Tab

Om modellnumret inte stämmer kan du göra ett byte av den felaktiga produkten. Här hittar du bytesinstruktioner: https://help.skalhuset.se/byte-av-produkt

Om modellnumret/enheten och orderbekräftelsen stämmer kan du kontakta oss för vidare hjälp. Här hittar du alla våra kontaktsätt: https://help.skalhuset.se/kontakta-oss

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov