Hoppa till huvudinnehåll
Alla samlingarRetur och öppet köp
Retur enligt ångerrätt
Retur enligt ångerrätt

Här kan du läsa om hur du returnerar enligt 14 dagars ångerrätt

Uppdaterad för mer än ett år sedan

Från att du mottagit din order har du 14 dagars ångerrätt.

Vid ångrat köp står du för returfrakten. Hur du skickar tillbaka produkten bestämmer du själv. Du kan skicka returen som vanligt brev med frimärken eller så kan du skicka returen spårbart. Om du vill skicka returen spårbart måste du skicka den via PostNord då vi endast hämtar ut försändelser från PostNord-ombud. Behöver du hjälp med hur du ska skicka tillbaka returen rekommenderar vi att du går till ditt postombud. Om du valt att betala med Walley faktura rekommenderar vi att du rapporterar din retur till dom. Här hittar du information om hur du gör det: https://help.gaminghuset.se/rapportera-walley-retur

I returen får du gärna inkludera följesedeln du fått mailad till dig. Har du ingen möjlighet att skriva ut följesedeln skickar du med en lapp med ditt ordernummer. Returen skickar du sedan till:

gaminghuset
C/O Lowwi AB
Morabergsvägen 8
152 42 Södertälje


När vi mottagit och behandlat returen krediterar vi din order. Alla returer behandlas normalt inom 15 arbetsdagar från att vi mottagit returen. Du får ett mail så fort vi behandlat din retur. Har du valt Walley som betalningsmetod sköter dom krediteringen. Detta tar 2-5 arbetsdagar. Har du betalat med Swish blir du återbetald via Swish, inom ett dygn från att returen godkänts.

OBS:
Har returen ej frankerats tar vi ut en avgift på 90 kr för våra och PostNords omkostnader. För att kunna ångra ditt köp får produkten ej ha spår av användning. gaminghuset förbehåller sig rätten att ta ut en avgift för eventuell värdeminskning och dra av det från returbeloppet. Vi förbehåller oss även rätten att inte acceptera använda produkter i retur.

Fick du svar på din fråga?