Hoppa till huvudinnehåll
Alla samlingarLeverans
Adressen i min order är fel
Adressen i min order är fel

Fel adress angavs i beställningen

Uppdaterad för mer än ett år sedan

Kontrollera att dina uppgifter stämmer innan du godkänner köpet, vid till exempel flytt/adressändring kan din tidigare adress finnas kvar i webbläsaren och då automatiskt fyllas i i kassan. Vi har ingen möjlighet att stoppa eller ändra adressen i ordrar som lagts.

Brevfrakt: Ditt namn måste finnas på den angivna adressen för att brevbäraren ska kunna leverera försändelsen. Står ditt namn inte på brevlådan/i trapphuset om du bor i lägenhet anger du det namn som finns på brevlådan/i trapphuset som C/O.

Finns inte ditt namn på adressen skickas den tillbaka till oss från PostNord som "Okänd/Avflyttad". Vi kommer då kreditera din order och du kommer bli återbetald inom 2-5 arbetsdagar.

Varubrev: Om du råkat ange en gammal adress med ett lägenhetsnummer/husnummer kommer varubrevet levereras till den angivna adressen trots att namnet på försändelsen inte finns på adressen. Detta beror på att brevbäraren istället levererar efter lägenhetsnumret/husnumret som är angivet. I dessa fall måste du själv ta kontakt med den/de som bor på den angivna adressen för att erhålla din order.

Om det inte går att hitta ditt namn på någon dörr i trapphuset i fall med fastighetsbox, så skickas varubrevet till det ombud som är kopplat till det angivna postnumret och du blir aviserad om att varubrevet finns att hämta där.

Hemleverans med Instabox/Budbee/PostNord/Bring: Har du valt hemleverans men råkat fylla i en felaktig eller gammal adress kommer försändelsen returneras till oss. När vi mottagit den i retur kommer vi kreditera ordern med en avgift på 150kr för våra och transportörens omkostnader, i enlighet med våra köpevillkor punkt 3.3.

Fick du svar på din fråga?